Jak může správné skladování zvýšit obrat vaší firmy?

Každá firma chce od svých zaměstnanců, aby v práci dosáhli co největší produktivitu, což se následně odrazí i na celkové prosperitě samotného podniku. Na tento cíl se vynakládá mnoho úsilí a je to jeden ze základních pilířů úspěchu. Klíčem k dosažení lepšího pracovního výkonu, díky kterému se nám výrazně zvýší prodej a zisk, jsou přímo ovlivňující faktory. Například správně přerozdělování a přidělování zaměstnanců nebo strategické přerozdělování práce mezi pracovníky s ohledem na konkrétní zaměření a čas, za který toto zadání jsou schopni splnit.

Rovněž bylo prokázáno, že i mnohé nepřímé faktory ovlivňují produktivitu a prodej. Jsou stejně důležité, jako přímé. Například pořádek v práci a na pracovišti, osvětlení na pracovišti, větrání, klimatizace, čistota, volba nábytku a zařízení pro efektivní skladování, organizace skladu a prostoru. Nejvhodnějším prostředkem jsou přizpůsobitelné kovové regály. Jaké kroky je třeba udělat a jaké prvky je třeba brát v úvahu, abychom dosáhli našeho cíle, zvýšit prodej? Majster Regál Vám představuje jednoduché a praktické tipy jak na to.

• Pořádek a čistota.

Může se to zdát jako zbytečná rada, ale pracovní prostředí, ve kterém je pořádek, čistota, kde je vše uloženo na správném místě, kde Vám nic nepřekáží při výkonu práce, nám umožňuje cítit se ve větší pohodě a dokážeme se více soustředit na naše pracovní zadání. Nicméně nejdůležitější je mít všechno výborně zorganizované a ve správném pořadí na přístupných místech, vytvořit jednoznačné místo pro každou jednu věc na pracovišti. Rychle najdeme to, co potřebujeme, ale také ušetříme mnoho času při hledání, což nám dovoluje se více soustředit na pracovní záležitosti. A jako bonus nám uspořádaný prostor poskytuje pocit prostornosti a zbavuje nás úzkosti způsobené malým, přeplněným, až "ucpaným" pracovním prostředím.

• Odolné, praktické a funkční zařízení.

Další nepřímý faktor, který má vliv na vyšší produktivitu a profitabilitu firmy, je vědět jak vytvořit správný, efektivní a uspořádaný skladový systém. Bylo prokázáno, že mnohé společnosti, které kladou důraz na vylepšování skladových systémů a samotné logistiky ve skladech dokáží ušetřit mnohem více peněz a jsou více ziskové, výkonné a efektivní. A proto je velmi důležité mít zakoupené a vybavené kvalitní, odolné zařízení, aby se neznehodnotil žádný sortiment zboží. Musí být funkční a zejména praktické.

Která zařízení jsou nejvýhodnější? Kovové regály tento úkol splňují dokonale. Dokáží se přizpůsobit do jakéhokoli prostředí, rychle se poskládají, ale také rozeberou a mohou být zasouvací, bez šroubů, nebo i šroubové. Typů na výběr je mnoho. Díky jejich designu a typu regálu Vám bude veškeré zboží snadno dostupný.

blog-majster-regal

Je mnoho regálů, které se hodí pro jakoukoliv firmu, či byznys. Několik příkladů:

· Do kanceláře: V závislosti na dostupném prostoru, doporučujeme využívat zejména chromované nebo trubicové regály. Nabízejí nám možnost uložení velkého počtu malých skříněk a kabinetů do těla regálů.

· Do dílny: Rackový systém tvořený ze tří modulů je ideální řešení pro skladování a ukládání komponentů různých náhradních dílů potřebných pro různé opravy.

· Pro grafické a umělecké studium: Zinkové kovové regály jsou ideální pro tento druh využití. Jsou navrženy, aby mohli uskladnit produkty ve vertikální poloze (různé portfolia, fotografie či jiné předměty), držáky, nadrozměrné předměty jako jsou například barevné desky na tisk.

· Pro jakýkoliv byznys. Rohové a univerzální kovové regály jsou vhodné do jakéhokoli prostoru. Při těchto regálových systémech je možné využít každou vlastnost, kterou regály disponují. Můžete využít prostor jako takový a každý jeden kout v místnosti může být využit rohovým regálem. Komfortní a jednoduché.

• Organizace teplých a chladných prostorů.

Organizace a rozložení produktů v obchodech pomocí zón / oblastí má velký dopad na zvýšení prodeje. A právě proto je rozložení regálů a uložení produktů podle kritérií, úrovně a pořadí klíčovým prvkem. První úroveň, nacházející se přímo na zemi, je vhodná pro ukládání standardních produktů. Druhá úroveň, první police, je vhodná pro produkty, které může zákazník bez problémů dosáhnout při menší námaze. Třetí úroveň je lokalizována na úrovni očí zákazníka, při čemž může produkt chytit, poohlédnout, vyzkoušet. Tato úroveň je nejdůležitější, protože produkty uložené na ní se prodávají nejlépe.

• Kvalitní osvětlení.

Environmentální aspekty patří také mezi nepřímé prvky, které ovlivňují produktivitu zaměstnanců. Dobře osvětlené místa nám dodávají pocit většího pořádku, čistoty a také prostornosti. V dobře osvětleném prostředí se nám pracuje mnohem lépe a cítíme se ve větší pohodě.

• Pracujte stanovený čas, dodržujte přestávky a určujte si priority!

Bylo prokázáno, že organizace práce podle priorit, od více urgentních po méně, je správný postup efektivní práce. Plnit jednu roli za druhou intenzivních 25 minut s 5 minutovými přestávkami vede k dosažení zvýšené produktivity práce.

Adekvátní zařazení, osvětlení, organizace prostoru, určování priorit, jsou jen naše základní rady, které můžete aplikovat do Vaší denní pracovní činnosti, za účelem zajištění efektivnější produktivity, výkonu a prodeje. Pracujete v organizovaném, prostorném a osvětleném prostoru? Máte ergonomické, praktické a potřebné zařízení, které Vám šetří čas?


Comment icon Comment