Přímé doručení na vaši adresu


Vaše objednávka pro nás není pouhou kartonovou krabicí s regálem uvnitř. Opravdu nám záleží na Vaší spokojenosti i s doručením objednávky až k Vám domů nebo do firmy.

Víme, jakou váhu má doručení v celkové spokojenosti s nákupem. Proto klademe nejvyšší důraz na kvalitu celého doručovacího procesu, od zabalení v našem skladu až po předání u Vás doma. A opravdu si ceníme Vaší zpětné vazby, která nám umožňuje stále vylepšovat naše doručování. Na Vašich zásilkách nám opravdu záleží. Náš logistický tým je pečlivě připravuje a každá zásilka má svou historii: zabalena a expedována z našeho skladu na Slovensku, cestuje do Česka jedním z našich kurýrů, až je nakonec předána do Vašich rukou.

 

Dodání v rámci České republiky

V rámci České republiky je naše zboží dodáváno společností DPD nebo DHL Freight. Naše dodací podmínky zahrnují dodání zboží na určené místo.


Naše přepravní společnosti

Spolupracujeme se společnostmi DHL Freight a DPD. Zboží je standardně dodáváno v pracovní dny mezi 8:00 a 17:00, přičemž je zákazník o dodání informován přímo kurýrem. V případně bližších informací o přesném čase dodání nás můžete kontaktovat na bezplatném čísle 800 770 550. Zboží odesíláme pouze během pracovních dnů. Během svátků a víkendů zboží není odesláno. Dobírku lze kurýrovi uhradit platební kartou (DPD malé balíky), nebo hotovostí (DHL). Může se stát, že kurýr nemá terminál, nebo nepřijímá hotovost. Proto vás poprosíme počítat a připravit se na obě možnosti.

     

Pokud zákazník přebírá zboží s poškozeným balením, příp. s viditelným poškozením objednaného zboží a rozhodne se zboží přijmout, je nutno podepsat u kurýra přepravní listinu se souhlasným převzetím poškozeného zboží.


Dodací lhůta

Vaše objednávka bude odeslána co nejrychleji jak je možné. Expedice 2-5 dní.


Náklady na dopravu

Při každé objednávce nad 4500 Kč bez DPH je doprava ZDARMA. Pro menší objednávky je cena dopravy 240 Kč. Minimální výše objednávky není stanovena. Všechny ceny jsou v CZK včetně DPH.


Poškození během přepravy

Zboží, které bylo poškozeno během přepravy, bude u nás zkontrolováno a bezplatně nahrazeno. V případě poškozeného zboží kontaktujte náš zákaznický servis.


Informace k balení

V zájmu životního prostředí minimalizujeme zbytečný odpad vznikající z balicího materiálu. Naše obaly jsou recyklovatelné a neobsahují zbytečný obalový materiál jako fólii nebo jiný plast!


Vrácení zboží

Náklady na dopravu/vrácení zboží hradí zákazník. Pokud je zboží vráceno v záruční době z důvodu výrobní chyby nebo chyby na straně výrobce, náklady na jeho vrácení převezme Majster Regál.

 

V případě jakýchkoliv dalších dotazů je Vám k dispozici náš zákaznický servis.

Kontaktujte nás!

Ve společnosti Majster Regál pečujeme o každou objednávku s maximální logistickou precizností. Uvědomujeme si, že nejde jen o kovový regál, ale o funkční řešení navržené pro optimalizaci vašeho pracovního prostoru. Naším cílem je zajistit, aby každá zásilka dorazila v perfektním stavu a splňovala požadavky na kvalitu a spolehlivost našich vážených zákazníků.
Každá zásilka je pečlivě připravena naším logistickým týmem a expedována z našeho skladu prostřednictvím specializovaných přepravců, s možností sledování po celé trase až k doručení na vaši adresu.

 

Rozsah doručení: Česká republika

Zásilky doručujeme po celé České republice prostřednictvím našich partnerských společností DPD a DHL. Zboží je doručováno ve všední dny mezi 8:00 a 17:00 na uvedenou doručovací adresu.

 

Zajištění dopravy

Spolupracujeme s důvěryhodnými přepravci, jako jsou DPD a DHL, které vybíráme podle specifik dané zásilky.

Ve společnosti Majster Regál přistupujeme k dopravě každé objednávky individuálně a podle typu logistického řešení vybíráme nejvhodnějšího dopravce.

Zásilky prostřednictvím balíkové přepravy se doručují výhradně ve všední dny. Kurýr vás bude předem kontaktovat s informacemi o doručení. Podrobné informace o zásilce najdete také v e-mailu s potvrzením objednávky pomocí přiloženého odkazu.

U objednávek zahrnujících produkty nadměrných rozměrů, jako jsou například paletové regály, vybíráme zkušené dopravce specializované na přepravu velkých balíků.

Pro sledování vaší objednávky nás můžete bezplatně kontaktovat na telefonním čísle +420 800 770 550.

 

Podmínky doručení pro velkoobjemové produkty (PALETOVÉ REGÁLY)

Doručení objemných produktů, jako jsou paletové regály, probíhá nákladním vozidlem a vyžaduje použití vysokozdvižného vozíku nebo jiného zvedacího zařízení, které přepravní společnost nemusí poskytovat.

Důležité informace k nadměrným objednávkám:

– Místo doručení musí být přístupné pro nákladní vozidlo.

– Přepravce nezajišťuje vykládací zařízení. Zákazník je povinen mít při doručení k dispozici vhodné vybavení.

 

Doba dodání

Zásilka je odeslána do 2–5 dnů od objednání, pokud je zboží skladem. U paletových regálů je doba dodání přibližně 15 dnů.

Cena dopravy

– Doprava ZDARMA při objednávce nad 4 500,- Kč (bez DPH)
– Paušální poplatek 240,- Kč pro menší objednávky
– Žádné minimální množství objednávky
– Všechny ceny jsou uvedeny včetně DPH

 

Poškození při přepravě

V případě poškození při přepravě náš tým odborníků problém posoudí a bezplatně vymění poškozené zboží. V takovém případě prosím kontaktujte náš zákaznický servis.


Pokud zákazník obdrží zásilku s poškozeným obalem nebo zjevným poškozením výrobku a rozhodne se ji převzít, je nutné tuto skutečnost zaznamenat do dodacího listu a podepsat jej společně s řidičem, čímž stvrzujete převzetí ve stavu s poškozením.

 

Hlášení škody při převzetí objemných zásilek

Pokud při převzetí materiálu zjistíte poškození, je nutné tuto skutečnost zaznamenat do CMR dokumentu předaného přepravcem a podepsat.

Zároveň je nutné pořídit dostatečně kvalitní fotografie poškození, aby naše zákaznická podpora mohla vaši reklamaci vyřešit se všemi zárukami.

Pokud při vykládce není možné zásilku zkontrolovat, napište do CMR dokumentu: „Zboží nebylo možné při vykládce zkontrolovat.” V takovém případě, pokud bude poškození zjištěno dodatečně, je nutné jej nahlásit do 48 hodin od převzetí objednávky.

 

Optimalizovaná a ekologická řešení balení

Minimalizujeme používání zbytečných materiálů. Veškeré naše obaly jsou recyklovatelné a bez nadměrného obsahu plastů – v souladu s environmentálními i logistickými standardy.

Vrácení zboží a reklamace

Zboží je možné vrátit do 14 dnů. Náklady na vrácení hradí zákazník. V případě reklamace v rámci záruky hradí veškeré náklady na vrácení společnost Majster Regál.
V případě jakýchkoliv dotazů je vám náš zákaznický servis plně k dispozici.

V případě jakýchkoli dalších dotazů je vám k dispozici náš zákaznický servis.