Dopravíme objednávku až k Vám domů


Vaše objednávka pro nás není pouhou kartonovou krabicí s regálem uvnitř. Opravdu nám záleží na Vaší spokojenosti i s doručením objednávky až k Vám domů nebo do firmy.

Víme, jakou váhu má doručení v celkové spokojenosti s nákupem. Proto klademe nejvyšší důraz na kvalitu celého doručovacího procesu, od zabalení v našem skladu až po předání u Vás doma. A opravdu si ceníme Vaší zpětné vazby, která nám umožňuje stále vylepšovat naše doručování. Na Vašich zásilkách nám opravdu záleží. Náš logistický tým je pečlivě připravuje a každá zásilka má svou historii: zabalena a expedována z našeho skladu na Slovensku, cestuje do Česka jedním z našich kurýrů, až je nakonec předána do Vašich rukou.

 

Dodání v rámci České republiky

V rámci České republiky je naše zboží dodáváno společností DPD nebo DHL Freight. Naše dodací podmínky zahrnují dodání zboží na určené místo.


Naše přepravní společnosti

Spolupracujeme se společnostmi DHL Freight a DPD. Zboží je standardně dodáváno v pracovní dny mezi 8:00 a 17:00, přičemž je zákazník o dodání informován přímo kurýrem. V případně bližších informací o přesném čase dodání nás můžete kontaktovat na bezplatném čísle 800 770 550. Zboží odesíláme pouze během pracovních dnů. Během svátků a víkendů zboží není odesláno. Dobírku lze kurýrovi uhradit platební kartou (DPD malé balíky), nebo hotovostí (DHL). Může se stát, že kurýr nemá terminál, nebo nepřijímá hotovost. Proto vás poprosíme počítat a připravit se na obě možnosti.

     

Pokud zákazník přebírá zboží s poškozeným balením, příp. s viditelným poškozením objednaného zboží a rozhodne se zboží přijmout, je nutno podepsat u kurýra přepravní listinu se souhlasným převzetím poškozeného zboží.


Dodací lhůta

Vaše objednávka bude odeslána co nejrychleji jak je možné. Expedice 2-5 dní.


Náklady na dopravu

Při každé objednávce nad 4500 Kč bez DPH je doprava ZDARMA. Pro menší objednávky je cena dopravy 240 Kč. Minimální výše objednávky není stanovena. Všechny ceny jsou v CZK včetně DPH.


Poškození během přepravy

Zboží, které bylo poškozeno během přepravy, bude u nás zkontrolováno a bezplatně nahrazeno. V případě poškozeného zboží kontaktujte náš zákaznický servis.


Informace k balení

V zájmu životního prostředí minimalizujeme zbytečný odpad vznikající z balicího materiálu. Naše obaly jsou recyklovatelné a neobsahují zbytečný obalový materiál jako fólii nebo jiný plast!


Vrácení zboží

Náklady na dopravu/vrácení zboží hradí zákazník. Pokud je zboží vráceno v záruční době z důvodu výrobní chyby nebo chyby na straně výrobce, náklady na jeho vrácení převezme Majster Regál.

 

V případě jakýchkoliv dalších dotazů je Vám k dispozici náš zákaznický servis.

Kontaktujte nás!