Expedice a dodání


Vaše objednávka pro nás není pouhou kartonovou krabicí s regálem uvnitř. Opravdu nám záleží na Vaší spokojenosti i s doručením objednávky až k Vám domů nebo do firmy.

Víme, jakou váhu má doručení v celkové spokojenosti s nákupem. Proto klademe nejvyšší důraz na kvalitu celého doručovacího procesu, od zabalení v našem skladu až po předání u Vás doma. A opravdu si ceníme Vaší zpětné vazby, která nám umožňuje stále vylepšovat naše doručování. Na Vašich zásilkách nám opravdu záleží. Náš logistický tým je pečlivě připravuje a každá zásilka má svou historii: zabalena a expedována z našeho skladu na Slovensku, cestuje do Česka jedním z našich kurýrů, až je nakonec předána do Vašich rukou.

 

Dodání v rámci České republiky

V rámci České republiky je naše zboží dodáváno společností DPD nebo DHL Freight. Naše dodací podmínky zahrnují dodání zboží na určené místo.


Naše přepravní společnosti

Spolupracujeme se společnostmi DHL Freight a DPD. Zboží je standardně dodáváno v pracovní dny mezi 8:00 a 17:00, přičemž je zákazník o dodání informován přímo kurýrem. V případně bližších informací o přesném čase dodání nás můžete kontaktovat na bezplatném čísle 800 770 550. Zboží odesíláme pouze během pracovních dnů. Během svátků a víkendů zboží není odesláno. Dobírku lze kurýrovi uhradit jen platební kartou. V případě balíkové přepravy (DPD) je možná úhrada i fyzickou hotovostí.

     

Pokud zákazník přebírá zboží s poškozeným balením, příp. s viditelným poškozením objednaného zboží a rozhodne se zboží přijmout, je nutno podepsat u kurýra přepravní listinu se souhlasným převzetím poškozeného zboží.


Dodací lhůta

Vaše objednávka bude odeslána co nejrychleji jak je možné. Expedice 48-120 hodin.


Náklady na dopravu

Při každé objednávce nad 4500 Kč bez DPH je doprava ZDARMA. Pro menší objednávky je cena dopravy 240 Kč. Minimální výše objednávky není stanovena. Všechny ceny jsou v CZK včetně DPH.


Poškození během přepravy

Zboží, které bylo poškozeno během přepravy, bude u nás zkontrolováno a bezplatně nahrazeno. V případě poškozeného zboží kontaktujte náš zákaznický servis.


Informace k balení

V zájmu životního prostředí minimalizujeme zbytečný odpad vznikající z balicího materiálu. Naše obaly jsou recyklovatelné a neobsahují zbytečný obalový materiál jako fólii nebo jiný plast!


Vrácení zboží

Náklady na dopravu/vrácení zboží hradí zákazník. Pokud je zboží vráceno v záruční době z důvodu výrobní chyby nebo chyby na straně výrobce, náklady na jeho vrácení převezme Majster Regál.

 

V případě jakýchkoliv dalších dotazů je Vám k dispozici náš zákaznický servis.

Kontaktujte nás!

ADAPTIVNÍ DESIGN
Víceúčelové regálové systémy
INDIVIDUÁLNÍ PORADENSTVÍ
Odborný přístup k vašim projektům
RYCHLÉ DODÁNÍ
Doprava zdarma při nákupu
nad 4500 Kč bez DPH
SLEVY A VĚRNOSTNÍ PROGRAM
Sleva až 30%
BEZPEČNÝ NÁKUP
Jednoduché a spolehlivé
platební metody
VYROBENO V EVROPĚ
Záruka na kovové regály 5 let
To Top