Obchodní a dodací podmínky

Všeobecné ustanovení

Tyto všeobecné obchodní podmínky upravují práva a povinnosti smluvních stran vyplývajících z kupní smlouvy uzavřené mezi prodávajícím, kterým je;W.S. Worldwide Shelving GmbH, Oppolzergasse 6, 1010 Wien, IČO: FN 453678 z, DIČ: CZ684000075,prodávající je plátcem DPH, provoz elektronického obchodu prodávajícího – www.majster-regal.cz, (dále jen jako „prodávající“) a kupujícími zákazníky, jejímž předmětem je koupě a prodej zboží v nabídce na internetových stránkách elektronického obchodu majster-regal.cz

Kontaktní údaje na prodávajícího:

  • W.S. Worldwide Shelving GmbH.
  • Tel: 800 770 550
  • e-mail: [email protected]
  • Číslo účtu pro bezhotovostní platby:
  • Název banky: UNICREDIT BANK AUSTRIA AG
  • Sídlo společnosti: 1010 Wien, Schottengasse 6-8
  • Obchodní rejstřík: Handelsgericht Wien, DIČ: CZ684000075
  • Číslo účtu: 2112818623/2700 (IBAN: CZ14 2700 0000 0021 1281 8623)

 

MAJSTER-REGÁL | Podmínky používání

Ochrana osobních údajů

Všechny osobní a kontaktní údaje budou použity pouze pro potřeby vyřízení objednávky a zavazujeme se neposkytnout tyto údaje třetím stranám. Údaje registrovaných zákazníků zůstávají uložené v systému e-shopu pro případ dalších objednávek a samotné objednávky jsou archivovány.

Objednávání zboží

Zboží si můžete objednat přes e-shop jako registrovaný uživatel, nebo bez registrace (pro fyzické i právnické osoby). Dodání zboží je možné pouze v rámci České republiky

Platební podmínky

Platit za zboží je možné na dobírku při přebírání zboží od kurýra,platební kartou, platbou předem na účet, nebo cez platební portal GoPay.Umožňujeme platu za zboží i bankovním převodem. Na email Vám přijde předfaktura s číslem účtu, kterou je třeba uhradit. V tomto případě bude zboží odesláno až po úhradě. Platbu na fakturu se splatností nabízíme jen v ojedinělých případech. Dobírku lze kurýrovi uhradit jen platební kartou. V případě balíkové přepravy (DPD) je možná úhrada i fyzickou hotovostí.

Fakturace

Faktura bude zákazníkovi posílána se zbožím nebo emailem dle potřeby zákazníka po odeslání objednávky. Proto je důležité aby zákazník vždy uvedl aktuální e-meailovú adresu..

Ceny

Ceny v Popisu produktů jsou uváděny s DPH i bez DPH. 

Slevy

Na veškeré zboží, kromě akciového, se vztahují množstevní slevy až do výše 10%. Při nákupu nad 15 000 Kč s DPH Vám navíc nabízíme slevu 5%, při nákupu nad 25 000 Kč s DPH 10% a při nákupu nad 35 000 Kč s DPH nabízíme slevu až 15%. Reálná celková sleva může být až 25% +  sleva v našem věrnostním programu.

Termín dodání

Standardní termín dodání je 48-120 hodin pouze v rámci České republiky. V případě větší objednávky může být termín dodání 14 pracovních dní. O případných změnách zákazníka předem upozorníme. 

Způsob dodání

Zboží je dodáváno kurýrní společností DPD, 123 Kurýr nebo DHL. Doprava zdarma při objednávce nad 6000 Kč bez DPH. Nevztahuje se na příslušenství a extra komponenty. Pro menší objednávky je cena dopravy 240 Kč s DPH. Zboží je standardně dodáváno v pracovní dny mezi 8:00 a 17:00. Zboží bude dodáno před první dveře určené adresy (před dům, panelák, vrátnici...). Zboží se nakládá a posílá denně v odpoledních hodinách (do dvou dnů je zboží u zákazníka). Zákazník bude o dodání informován přímo kurýrem. V případě bližších informací o přesném čase dodání nás můžete kontaktovat na bezplatném čísle: 800 770 550. Zboží odesíláme pouze během pracovních dnů. Během svátků a víkendů zboží není odesíláno. Pokud zákazník přebírá zboží s poškozeným balením, příp. s viditelným poškozením objednaného zboží a rozhodne se zboží přijmout, je nutno podepsat u kurýra přepravní listinu se souhlasným převzetím poškozeného zboží.

Podmínky záruky

Zboží má standardní záruční dobu 5 let a to v případě dodržení kapacity nosnosti vyplývající ze specifikací jednotlivých regálových systémů. V tomto případě je důležité dodržovat pravidlo rovnoměrného rozložení zátěže na plochu police v sestaveném systému. Záruka se nevztahuje na opotřebení výrobku, které je způsobeno jeho běžným užíváním.

[email protected].

Reklamační Proces - Reklamace

Podmínkou k uznání reklamace je doklad o zakoupení zboží t.j. faktura, která je vždy přiložena s dodaným zbožím. Reklamovat produkt můžete buď telefonicky na čísle 800 770 550, nebo e-mailem na adresu [email protected] . Vaši reklamaci vyřídíme do 30 dnů po přezkoumání a identifikování problému a sporu.

Při reklamaci Vás poprosíme vždy uvést fotografie sporného/poškozeného zboží, produktu a komponent produktů. Fotografie musí být jasné, čitelné v dostatečně vysoké kvalitě. Náš zákaznický servis a reklamační oddělení se Vám pokusí odpovědět nejpozději do 2 pracovních dnů.

Reklamace se nevztahuje na poškozené zboží příjemcem, zákazníkem, odběratelem v případě, že zboží poškodí vlastnoručně, při manipulaci, při nedodržování doporučení obchodu, nosnosti produktu, nedodržování montážních postupů přibaleného montážního návodu apod.

Každou reklamaci posuzujeme individuálně a svědomitě. Při řešení reklamace kontrolujeme kamerové záznamy balení, přímé snímky a informace od našich přepravních společností pro lepší identifikaci škodné události. Proto vás prosíme o strpění při vyřizování reklamačního postupu.

Náš zákaznický servis a reklamační oddělení je dostupné každý pracovní den od 08:00 – 16:00.

Zrušení objednávky

Objednávka je závazná. Můžete ji však zrušit před jejím odesláním, což je standardně 1-2 dny od data objednávky.

Vrácení zboží

Vrátit zboží můžete nejpozději do 7 pracovních dnů od jeho převzetí. Zboží můžete vrátit osobně nebo jej zaslat kurýrem. Před vrácením zboží nás prosím kontaktujte telefonicky na 0800 770 550, nebo na [email protected], pro upřesnění údajů adresy. Náklady na dopravu / vrácení zboží hradí zákazník. Cena přepravy pro vrácení zboží se orientačně pohybuje od 200-1200Kč v závislosti na velikosti zboží a počtu balíků. Zboží musí být vráceno ve stavu, v jakém bylo doručeno a převzato, nebo jej do daného stavu znovu uvést, tzn. zabalit zboží a všechny jeho součásti tak, aby mohlo být bezpečně doručeno zpět prodávajícímu. V případě, že bude zboží vráceno poškozené, nebo nekompletní, vyhrazujeme si právo snížit částku za vrácené zboží, případně je v příliš znehodnoceném stavu nepřevzít. Cena za koupené zboží bude zákazníkovi vrácena do 15 dnů od odstoupení od smlouvy, tj. vrácení zboží.

  • ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY
  • FORMULÁŘ PRO ZÁKAZNÍKY
  • Dokončete a odešlete tento formulář pouze v tom případě, pokud si přejete uplatnit právo na odstoupení od smlouvy.
  • Adresa prodávajícího:
  • Číslo faxu:
  • E-mailová adresa:
  • Tímto Vás informujeme, že si uplatňujeme právo na odstoupení od smlouvy o prodeji tohoto zboží:
  • Datum koupě:
  • Číslo objednávky:
  • Jméno a příjmení zákazníka:a:
  • Adresa zákazníka:
  • PSČ / Mesto:
  • Země:
  • Podpis:
  • Datum:

Alternativní řešení sporů

Podle nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679

Kontaktní údaje na zodpovědnou osobu provozovatele: e-mail: www.justice.cz.

Účelem zpracovávání osobních údajů je v případě podání návrhu vedení alternativního řešení spotřebitelských sporů o alternativním řešení spotřebitelských sporů a o změně a doplnění některých zákonů.

Právním základem zpracovávání osobních údajů je Zákon o alternativním řešení spotřebitelských sporů a o změně a doplnění některých zákonů.

Osobní údaje budou zpracovávány provozovatelem – W.S. Worldwide Shelving GmbH. , ve spisech po dobu 5 let a v případě dopisů po dobu 3 let.

V závislosti na účelu zpracování příjemcem osobních údajů je Ministerstvo hospodářství ČR.

W.S. Worldwide Shelving GmbH osobní údaje nepřenáší do třetích zemí ani mezinárodních organizací.

Při zpracování osobních údajů nedochází k automatizovanému rozhodování nebo profilování. 

Na zajištění spravedlivého a transparentního zpracování osobních údajů má dotyčná osoba právo:

- požadovat od provozovatele W.S. Worldwide Shelving GmbH přístup k osobním údajům, které se jí týkají,

- k opravě nebo vymazání osobních údajů nebo omezení zpracování,

- namítat proti zpracování osobních údajů,

- pro přenosnost osobních údajů,

- podat stížnost Kontrolnímu úřadu.

Při podávání návrhů na alternativní řešení sporů je poskytnutí osobních údajů v rozsahu jméno, příjmení a adresa na doručování zákonným požadavkem.

Dotčená osoba při podávání návrhu je povinna poskytnout osobní údaje, následkem neposkytnutí nezbytných osobních údajů může být odmítnutí návrhu provozovatelem W.S. Worldwide Shelving GmbH.

Formulář pro podání návrhu na zahájení alternativního řešení spotřebitelského sporu naleznete zde.

Rozměr regálu

Skutečný rozměr regálu se podle platné ČSN může z důvodu výrobní odchylky lišit o max. +/- 5%. Pro snadnější přehlednost proto uvádíme velikost v zaokrouhlených rozměrech, např. 180x90x40cm místo 176x90x40cm.

 

Právní upozornění

Internetový obchod a značka Majster-regal jsou vlastnictvím společnosti:

W.S. Worldwide Shelving GmbH,

Oppolzergasse 6, 1010 Wien, FN 453678, DIČ: CZ684000075

Jakékoliv používání dat dostupných na stránkách a e-shopu www.majster-regal.cz bez vědomí a souhlasu provozovatele internetového obchodu je zakázáno.

 

Vysvětlivky a upřesnění používaných termínů

Provozovatel: W.S. Worldwide Shelving GmbH

Prodávající: W.S. Worldwide Shelving GmbH

Provozovatel internetového obchodu www.majster-regal.cz

COD (Cash on delivery): Platba v hotovosti, na dobírku, při převzetí zboží

Zboží: Produkty nabízené v internetovém obchodě www.majster-regal.cz, tzn. kovové regály a doplňky k regálovým systémům

Kurýr: Přepravce objednaného zboží

Cena za zboží: Cena uváděná na faktuře bez nákladů na dopravu

E-shop: Internetový obchod, v tomto případě www.majster-regal.cz

 

To Top
ADAPTIVNÍ DESIGN
Víceúčelové regálové systémy
INDIVIDUÁLNÍ PORADENSTVÍ
Odborný přístup k vašim projektům
RYCHLÉ DODÁNÍ
Doprava zdarma při nákupu
nad 4500 Kč bez DPH
SLEVY A VĚRNOSTNÍ PROGRAM
Sleva až 30%
BEZPEČNÝ NÁKUP
Jednoduché a spolehlivé
platební metody
VYROBENO V EVROPĚ
Záruka na kovové regály 5 let