Výhody regálových systémů v administraci

Mnoho z nás i během těchto slunečných dnů musí "sedět" v práci a věnovat veškerou svou pozornost pracovním záležitostem. Je dokázáno, že výkonnost každého zaměstnance je vyšší v případě příjemného, praktického a bezpečného pracovního prostředí. V dnešním blogu se zaměříme zejména na pracovní prostředí, které má významný vliv na samotný chod firmy. Prostředí, kde mnoho z nás tráví většinu času během celého dne. Podíváme se blíže na kanceláře, pracovny, archivy, nebo jinak řečeno, na samotný "office". Všechny zmíněné prostory jsou součástí administrace firmy.

blog-majster-regal

V administrativních budovách je mnoho pracovních prostorů, a aby byly plně funkční a efektivní, musí být vybaveny potřebným zařízením, nábytkem a doplňky v závislosti na zaměření a činnosti společnosti. Administrativní prostory bychom mohli rozdělit do základních čtyř prostorů s přiřazením potřebného příslušenství:

Archiv.

Každá společnost, nebo firma musí neustále uchovávat v bezpečí důležité dokumenty, jako jsou faktury, dodací listy, smlouvy apod. Musí být v čistém prostředí s jednoduchým přístupem.

Ale jak a kde tyto dokumenty umístit? Archiv je ideální prostor určený přesně pro tento účel. Je důležité ho uchovávat v čistotě, aby dokumenty nijak neznehodnotili. Důležitým prostředkem jsou archivní zakladače, známé také pod pojmem "šanony". Jednoduchá kancelářská pomůcka nám pomáhá seřadit dokumenty podle měsíců nebo jiné kategorie a vyhledat patřičný dokument je velmi jednoduché.

Ale kam zakladače uložit? Pokud máte menší archiv, klasické dřevěné skříně Vám budou stačit. Ale pokud máte větší archiv s obrovským množstvím dokumentů, je vhodné investovat do kovových regálů, které šetří prostor, můžete je kombinovat, přizpůsobovat podle potřeb, rozšiřovat a snadno s nimi manipulovat. Majster Regál doporučuje šroubové kovové regály, které jsou cenově přístupné, mají dostatečnou nosnost na polici a lze je spojovat mezi sebou jednoduchým způsobem za pomoci šroubů. Díky nim vytvoříte ideální archiv.

Mítingová místnost.

Každá firma, která má vyšší ambice má místnosti, které slouží k setkávání se s významnými partnery, zákazníky nebo dodavateli. Mítingová místnost musí působit elegantně, reprezentativně a měla by být dobře vybavena. Hlavním prvkem je konferenční stůl s pohodlnými židlemi, jelikož právě pohodlí zde hraje velkou roli. Moderní vybavení, jako jsou projektory a dataprojektory, plátno, přípojky na internet, by měly být už základní součástí každé "mítingovky". Pokud se Vám zdá místnost prázdná, můžete použít i nízký typ nábytku vyroben zejména ze dřeva (nízké skříně, pracovní stolky), no rozhodující faktor při volbě materiálu je samotné zaměření firmy.

Vzorkovna.

Představte si, že přijde k Vám zákazník a velmi rád by si otestoval "ohmatal" Vaše produkty. V tom případě je vzorkovna povinností. Mnoho firem má vzorkovnu "showroom" spojenou s mítingovou místností a efekt je opravdu velmi pozitivní, protože během celého jednání se zákazníkem budou Vaše produkty na jeho očích a budou probouzet nutkání vědět o nich více.

Kancelář.

Pracovní prostředí, kde se provádí celková administrativní činnost, odkud se řídí mnoho oddělení firmy a kde se uskutečňují důležité rozhodnutí. Kancelář je jeden z pilířů dobře fungující společnosti. Toto pracovní prostředí musí být zejména pohodlné, musí být vybaveno pro každodenní činnost a musí mít dostatečně mnoho nábytku na všechny potřebné úkony. Pracovní stoly, výpočetní technika, tiskárny, pohodlné sezení a kancelářské potřeby jsou úplným základem výbavy kanceláře.

A jaký nábytek použít? Moderní kanceláře využívají dřevěné nebo kovové prvky. Skříně v základních barvách, jako je bílá, šedá nebo hnědá nikdy nic nezkazí. Pro estetický pohled se momentálně využívají bledší barvy nábytku. Mnohé společnosti, které se věnují průmyslové výrobě také používají kovové regály na odkládání všech potřebných věcí. Majster Regál nabízí esteticky nejkrásnější regály na trhu, bezšroubové celokovové regály profilu T, které svým designem vědí zaujmout, mají vysokou zátěž na polici a možnosti rozšíření o přídavné moduly. Tento regál je jako stvořený do každé kanceláře.

Pořádek v administraci musí být samozřejmostí a samotná pracovní činnost v dobře organizované kanceláři má pozitivní vliv na samotný výkon zaměstnanců. Věříme, že jsme Vám našim blogem pomohli a že se budete pozitivně inspirovat. Váš Majster.


Comment icon Comment