0%

Papíry rozházené po stole, kopy nahromaděných dokumentů, všude kolem kancelářské potřeby a pero, kterým si chcete něco poznamenat, nepíše... Jednoduše řečeno CHAOS v kanceláři. Přitom čistá a uklizená kancelář je tak důležitá! Lépe řečeno je vizitkou Vaší společnosti a hodně mluví o Vás a Vašem způsobu práce. Nevýhodou jsou v tomto případě malé kanceláře, kde je nepořádek a chaos rychleji a snadněji rozpoznatelný, bez ohledu na to, zda jde o open office nebo malou místnost. Chaos zprostředkovává šéfovi, manažerovi, obchodnímu partnerovi nebo zákazníkovi nespolehlivost, nezpůsobilost a nedůvěru. Produktivita je tímto do jisté míry také ovlivněna, protože závisí od obecné atmosféry v kanceláři. Neustálým hledáním důležitých dokumentů, podkladů a dalších věcí nemůžete produktivně spolupracovat se svými kolegy a ztratíte drahocenný čas, což člověka rychle frustruje. Chtěli bychom Vám nabídnout 9 cenných tipů, jak přinést pořádek do kanceláře pomocí regálových systémů od Majster Regál.

  

Ordnungssystem

  

  • Třídění a odstranění nepotřebného. Staré věci, jako například nepotřebné dokumenty a kancelářské potřeby je třeba třídit nebo vyhodit, aby se uvolnil prostor novým. Zde Vám pomůže následující otázka: Jak dlouho jste tyto materiály nepoužívali a budete je vlastně ještě potřebovat?
  • Přiřazení stálého místa. Pracovním podkladem a pomůckám byste měli přidělit stále místo v kovových regálech. Pokud jste něco použili, měli byste to vrátit přesně tam, kam to patří, abyste tak udrželi pořádek.
  • Vytvoření registračních systémů. Smysluplné registrační systémy Vám pomohou rychle vyhledat důležité dokumenty a podklady. To se děje i pomocí pořadačů a oddělovačů v různých barvách.
  • Použití archivačních regálů. Šanony nebo jiné dokumenty nemusí být vždy na stole, ale najdou své místo v šroubových regálech.
  • Uspořádání podle potřeby. Některé věci jsou potřebné častěji než jiné, proto byste je měli uspořádat podle použití. To, co často používáte, by mělo být samozřejmě blízko a snadno přístupné. Pomáhá vhodný systém uspořádání.
  • Digitální poznámkový blok. Pokud se chcete vyhnout velkému množství papíru a udělat něco pro životní prostředí, neměli byste psát poznámky na list papíru nebo na samolepící bločky, ale digitalizovat je. Microsoft Office nabízí možnost zapsat poznámky do digitálního poznámkového bloku. Funguje stejně jako ten klasický, ale nelepí se na obrazovku, ale lze jej uložit na pracovní plochu. V zásadě pomáhá co nejvíce digitalizovat, a tím šetřit prostor.
  • Pravidlo 2 minut. Abyste se vyhnuli nahromadění úkolů, měli byste pracovat podle pravidla 2 minut. Vše, co se dá udělat do 2 minut nebo kratšího času, by se mělo řešit jako první.
  • Vytvořit si kontrolní seznamy. Kontrolní seznamy pomáhají při řešení nepořádku. Lidé jsou přizpůsobivé bytosti, ale pokud si ještě nezvyknou na nový způsob práce, kontrolní seznamy jim pomáhají automatizovat jednotlivé kroky.
  • Duševní motivace. Co je nejdůležitější, pořádek a čistota začínají v hlavě. Hlavní roli hraje duševní nastavení. Například si můžete vytisknout obrázek svého dokonalého pracoviště a mít ho v blízkosti jako motivaci.

Pro pozitivní atmosféru v kanceláři je rozhodující nejen pořádek, ale klíčovou roli hraje její zařízení se správnými regály pro kancelář, jakož i uspořádání a barvy. Proto by měly být zohledněny tyto body:

• Měli byste mít dostatek prostoru. Pokud je stůl postaven u zdi, riskujete, že na druhou stranu pokladete spisy a pořadače. Nejlepší řešení je umístění stolu volně do prostoru.

• Měli byste vytvořit krátké a prostorové "cestičky" k nejdůležitějším každodenně používaným věcem. Ve výhodě jsou majitelé malé kanceláře, kde jsou tyto cesty obvykle kratší. Ale jak již bylo zmíněno výše, měli byste se ujistit, že nejdůležitější věci, které častěji používáte, jsou blízko.

• Měli byste si vytvořit příjemné světelné podmínky. Tmavé těžké regály nebo zavřené dřevěné skříňky pohlcují světlo. Abyste tomu zabránili, měli byste používat kovové regály. V Majster Regál najdete regály vhodné do archivu taky v jemných pastelových barvách.

• Během pracovní doby by člověk měl mít možnost změnit držení těla, např. i prostřednictvím práce ve stoje. Regály od Majster Regál jsou nejen super moderní, elegantní a dekorativní, ale poskytují možnost individuálně nastavit výšku police do požadované výšky. Některé z nich lze použít i jako pracovní stůl.

Moderní firemní design, např. v industriálním stylu představuje inovativní, svěží a kreativní myšlení. Nevědomě ovlivňuje nejen obchodních partnerů a zákazníků, ale i jejich vlastní pracovní postupy a chování kolegů. V Majster Regál dostanete kovové regály, které optimálně využívají prostor a zohledňují Vaše možnosti a individuální požadavky. Naše regály vytvářejí pořádek a podporují tak Váš úspěch. Přesvědčte se sami!