0%

Obchodní akce, výstavy, veletrhy či konference představují nejlepší způsoby, jak upoutat pozornost na vaši značku či firmu. Avšak příprava na podnikatelský event není zcela jednoduchá.

V první řadě je třeba se zaregistrovat a zjistit základní podmínky vystavování. Kromě toho není na škodu se informovat o rozloze poskytovaného prostoru, umístění elektrických zásuvek a dalších podmínek důležitých pro prezentaci vaší firmy.

Když už máte všechny detaily prověřené, je třeba si promyslet, co všechno chcete na veletrhu ukázat a jak celé představení firmy bude vypadat. Zda budete úspěšní, to ovlivňuje několik důležitých aspektů, na které je třeba se řádně zaměřit.


1. Přehled a připravenost

Absolvovat eventy, které jistě řeší i vaše konkurence, je důležité pro vaši konkurenceschopnost. Proto je nutné mít nejen přehled v jednotlivých eventech, ale i v konkurenci a samozřejmě v klientech, kteří eventy navštěvují. Důležité je oslovit potenciální zákazníky, případně dodavatele nebo jiné prodejce, kteří jsou vhodní ke spolupráci.


2. Prezentační tabule

Pokud je to možné, rozhodně si vystavte prezentační tabuli, kde se zákazníci dozvědí, jaké produkty nabízíte a jak je mohou využít. Snažte se být kreativní a umístit tabuli tak, aby si jí všichni hned všimli. Uveďte logo a název firmy na několik viditelných míst. Obrázky jsou vždy skvělým poutačem.

1-blog-regaly-a-eventy-vesak-cz

3. Vizuálně lákavý, upravený a organizovaný prostor

Při vstupu do vašeho eventového prostoru musí mít zákazník pocit, že všechno má své místo. Proto je třeba si pořídit dostatek ukládacích a odkládacích prostorů. Pokud máte vzorky či ukázky pěkně uložené v policích, na zákazníka to působí efektivněji než rozházený chaotický prostor.

Dostatek odkládacích míst vám zajistí například regály do obchodu nebo při větších zátěži můžete klidně použít regály do skladu nebo regály do dílny. Regály se využívají v různých barevných provedeních, s různými počty polic a jsou vhodné pro různé hmotnosti.

Pokud chcete publiku představit například těžké pneumatiky, regály do garáže budou pro vaše eventy jako stvořené.


4. Logo na viditelném místě

Zákazníci si nejlépe zapamatují to, co vidí na vlastní oči, a proto je vhodné umístit velké logo firmy i s názvem do prostoru showroomu. Pokud nelze upevňovat nápisy na stěnu, buďte kreativní a zavěste logo na nástěnce nebo na plachtě přes kovové regály s reklamními předměty.


5. Uspořádejte výstavní police správně

Vystavované předměty by měly být uspořádány v policích v posloupnosti. Ať už použijete hluboké regály do dílny nebo obchodu, větší předměty by měly být uloženy vzadu, menší předměty před nimi a nejmenší zcela vpředu tak, aby bylo vše dobře vidět.

2-blog-regaly-a-eventy-rivet-system-cz

6. Upoutejte prezentací

Videoprezentace případně "slajdy", které budou poutavým způsobem lákat zákazníky do vašeho stánku, jsou vhodným marketingovým tahem. Pokud máte možnost, udělejte to zajímavým způsobem. Na šroubové regály můžete upevnit promítací plátno a prezentaci pouštět na něm. Každá odlišnost pomůže zákazníkovi si vás zapamatovat.


7. Svou účast propagujte

Sociální sítě jsou skvělým nástrojem pro sdílení různých užitečných informací. Prostřednictvím nich můžete dát zákazníkům vědět kde vás mohou vidět, případně je pozvat, aby váš stánek navštívili.

ZZískání nových zákazníků či obchodních partnerů na eventech si, jak vidíte, vyžaduje velké množství energie a dobré nálady. Pokud se budete ve svém prostoru dobře cítit a budete mít s pevnými regály vše dobře připraveno, stačí vám jen úsměv na rtech a smysluplná komunikace – a o klienty nebudete mít nouzi.

Pokud ještě nemáte jasno v tom, který regál je pro Vás ten nejlepší vyzkoušejte náš konfigurátor regálů, nebo přejděte přímo na kategorii pro regály na pneumatiky, na boty, nebo na hračky.


Skrutkové a Veronika